Viziteaza magazinul nostru din Cluj-Napoca: Bulevardul 21 Decembrie 1989 nr 17 (intre magazinul Orange si Sora Shopping Center) de luni pana vineri intre 11:00-19:00. Se pot ridica de aici comenzile plasate online fara taxe de livrare. Metode de plata acceptate numerar si card bancar.
CLUJ-NAPOCA:
– Comenzi peste 600 LEI : livrare GRATUITA prin curier rapid
– Comenzi sub 600 LEI: taxa livrare 22 LEI de catre noi
IN TARA
– Comenzi peste 800 LEI: livrare GRATUITA prin curier rapid
– Comenzi sub 800 LEI: taxa livrare 30 LEI prin curier rapid
Termen de livrare
Comenzile plasate pana in ora 12.00 vor ajunge la dumneavoastra in 24h lucratoare*. Comenzile sosite dupa ora 12.00 se proceseaza in ziua urmatoare, iar termenul de livrare la domiciliu se prelungeste cu inca 24h lucratoare. Desigur, in masura in care timpul o permite, facem eforturi sa expediem in aceeasi zi si o parte din comenzile sosite dupa ora 12, insa nu putem garanta acest lucru. In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail.
*Termenul de 24h este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor, NU percem taxe suplimentare, insa termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 24h-48h.
Deteriorarea coletelor in timpul transportului
In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.
IMPORTANT !
In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!
Politica de returnare
Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris, pe e-mail, la adresa office@ambapikin-euroafricanshop.ro sau prin posta, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
• Produsele perisabile nu se pot returna.
• In cazul in care sunteti nemultumit de produsele neperisabile (produsele handmade) comandate, le puteti returna in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii. Pentru aceasta procedura va rugam sa ne contactati telefonic sau in scris. Coletele ce se intorc fara a ne fi anuntat inainte, vor fi refuzate!
• Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat ( inclusiv ambalajul original si documentele ce il insotesc). In maxim 15 de zile de la data returnarii veti primi contravaloarea comenzii. Toate cheltuielile de transport (retur) ale produselor vor fi suportate de client,
chiar daca comanda a beneficiat de livrare promotionala gratuita.
• Returnarea produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31.09.2000 aprobata si completata prin legea nr.51 21.01.2003 privind regimul contractelor la distanta. Conform legislatiei mentionate , Consumatorul ( un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale) are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare,
fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau folosire.
• Returnarea produselor se supune acestei legi numai pentru produsele livrate clientilor prin Curierat Rapid. Comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct clientilor prin intermediul personalului propriu, nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, drept pentru care se considera corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
• Conform ordonantei nr.130 / 2000 , Cap. 1, Art 2, litera a) , prin Contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator (in acceptia legii, un consumator este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandesc, utilizeaza sau consuma produse ori servicii in afara activitatii lor profesionale), in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de
comunicatie la distanta.